torsdag 13 augusti 2009

trettonde augusti tvåtusennio

Hej!

Sista dagen på jobbet idag, lite sorgligt.. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka dit snart! Var förövrigt och kollade på höstkläder i stan idag, FYFAN vilka snygga tröjor jag hittade.. alla på vila, hyfsat billiga. En kostade 300 medan de andra två kostade 200 så ska jag köpa alla blir det 700 spänn. Men det är ju faktiskt rätt billigt för två stickade och en lång varmare skjorta. nåja, får se. Ska ju till GÖTEBORG snart, med ida, tove och cissi =) ska bli så sjukt kul! längtar!

Detta kan förresten bli mitt sista blogginlägg på blogspot, för mia ska hjälpa mig med en ny design sen har jag bestämt att hon får hjälpa mig att lägga in den på blogg också ;) haha.. ^^

Jag och Mia ses ju nästa helg kom jag på, för då ska jag ner och hälsa på :D Ska bli kul!

håller på att ladda upp ett klipp när jag sjunger på fb, får se hur det går.. På G i alla fall!

/C

Inga kommentarer: