onsdag 19 augusti 2009

nittonde augusti tvåtusennio

Hej!
Kom hem med bussen just, för har varit hos cissi igår till idag. :) Vi kollade på tv och hade det allmänt trevligt som alltid! :) Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå för om ett tag hör nog Frida av sig, för vi ska umgås ikväll alla vi "oldies" från låg- och mellanstadiet. Eller alla och alla, men några :D Det ska bli riktigt roligt, ser fram emot det :)
Förresten har mitt körkort kommit till posten nu, så det är bara att fara dit och hämta det. men jag tror jag gör det när vi far i stället, orkar inte cykla ;) men var faktiskt ute och sprang i förrgår för jag fick ett sånt träningssug och skyndade mig på med träningskläderna fort som fan innan mitt träningshumör försvann. För det är risk att det försvinner fort när det är mig vi pratar om .. Jag är så sjukt lat, det är vääldigt sant! Det enda jag gör som är aktivt om dagarna är typ att gå på stan och gå från datorn till Tv:n haha. Hoppas jag får ett jobb snart så jag får vara mycket mer aktiv.
Jag har läst ut den sista (tror jag, finns det fler än 4?!) shopaholic-boken.. Det känns jättesorgligt för jag har verkligen sträckläst dessa böcker - de är så braaa!! LÄS dem om ni inte gjort det än. Men nu har jag börjat på en annan bok av samma författare, Sophie Kinsella, som heter Mina hemligheter. Har hört att den ska vara bra så vi får hoppas på det. :) Nu ska jag in på arbetsförmedlingens hemsida och kolla om de har något jobb jag kan söka.
/C

Inga kommentarer: