torsdag 20 augusti 2009

tjugonde augusti tvåtusennio två

Hej!
Jag kom just hem från idan där jag och cissi varit och kollat lite på film! vi lyssnade även på en massa gammal dunkamusik. ^^ memories, memories. Sitter och väntar på att paradise ska börja, men det är ju dock ett braa tag dit.. Får hitta något roligt spel eller något medan jag väntar. Imorgon kommer Marcus hit och det ska bli roligt :D Sen imorgon åker vi ju vidare mot honom.
Förresten är det väldigt tråkigt att vara arbetslös, för man har ingenting att göra under dagarna när alla andra jobbar, fast det är ju tur (i oturen) att vissa av mina vänner inte heller har jobb.. jag undrar om jag skulle ta och skriva en låt?! Det kanske jag ska göra.. Men jag vet inte om man ska skriva musik eller text först, vad tycker ni??

/C

Inga kommentarer: