fredag 7 augusti 2009

sjunde augusti tvåtusennio

Hej!
Jag ska byta till blogg.se, jag är rätt less på blogspot nu faktiskt. Kan vara roligt med lite förnyat :) Idag hade jag då min första ensamma öppning och det gick jättebra, fortare än väntat! Var i princip klar till nio när de första fikagästerna ramlade in. Har fått fort idag och jag har väldigt ont i fötterna för har inga bra skor att ha på mig.. Nåväl, ikväll blir det bio med Josefine och Ida - ska bli skitkul, jag älskar biopopcorn ;)
jag har tänkt på en sak, vad ska jag göra till hösten? marcus muckar i december, sen kommer det bli långdistans som det var förut. Det kommer bli så himla tråkigt, ska jag flytta med honom eller ska jag flytta någon annanstans? Om jag ska flytta någonstans måste jag först och främst ha en lägenhet där jag kan bo och ett jobb som betalar hyra + mat. Vart vill jag bo? Vill jag ens flytta härifrån? Usch, det är sånt här jag hatar med att börja behöva bestämma sitt liv. Det är jätteskönt att jag har tagit studenten och sånt, men jag vet inte riktigt om jag vill börja vara vuxen riktigt än. Jag jobbar mer än gärna, gärna heltid så jag kan få pengar och jag skulle vilja bo i egen lägenhet också. Men å andra sidan känner jag mig inte redo. Jag har ju liksom bott här i hela mitt liv och sen helt plötsligt en dag kommer det stå en massa flyttlådor i mitt rum för att jag ska flytta, liksom. Nej, jag måste verkligen ta mig en funderare.
/C

1 kommentar:

josefine sa...

fanheller, stay with me i luleyo!! :((((