söndag 2 augusti 2009

2 augusti 2009

Hej!
Idag är det söndag och jag har jobbat mellan 12 och halv sju, mia höll mig sällskap sista timmarna - bra gjort, Mia! ;D Det var i alla fall rätt lugnt på jobbet, skönt eftersom man inte har sovit så mkt inatt - somnade väl vid fyra där någongång? Allt som allt var lulekalaset jävligt bra iår, i alla fall igår. Fyfan vad roligt vi hade! Dansgolvet säger jag bara!! Var längesen jag dansade så mkt (och svettades så mkt haha). ja det var sjukt varmt där inne, även fast det var utomhus haha. Tack för den kvällen tjejer! Again, again, again!! Nåja, ett år kvar.
Idag blir det nog bara att ta det lugnt, ska ut och övningsköra med pappa lite senare så jag lär mig lite :D Och imorgon åker mia hem, det ska bli tråkigt för vi har haft sjukt kul :D Nåja, vi ses ju om några veckor när jag åker ner!
Jag hade tänkt ladda upp en bild, men jag är på den lilla datorn så jag har inga bilder typ..
/C

Inga kommentarer: