torsdag 6 augusti 2009

sjätte augusti tvåtusennio

/C
Hej!

Det har varit hyfsat fint väder idag, så min familj + cissi (;)) tog oss ut till Klubbviken och det var ett bra val! Det har varit en jättebra och solig dag, för det var rätt soligt ute i skärgården ändå. Och mycket folk har det varit, och fina båtar! Även trampbåtar, vattenskotrar och kanoter. Det är så mysigt där ute, så har ni inte varit där - åk dit!

När vi kom hem satt vi på altanen en sväng innan jag och cissi rörde oss mot stan för att äta middag och umgås med några från hennes gamla klass - trevligt! Det känns som att man inte gör något när man bara jobbar hela dagarna, men som tur är trivs jag riktigt bra med mitt jobb - hoppas jag får jobba kvar!! Imorgon har jag öppningen så det blir en tidig kväll ikväll, damn jag som ville se Paradise Hotel, haha. Det blir förresten även bio imorgon :D - Sommaren med Göran tror jag det blir?


Nåja, här kommer några bilder från bla. studenten som ni aldrig sett! Vill ni se de i större format får ni kolla min bilddagbok.


Inga kommentarer: