söndag 16 augusti 2009

sextonde augusti tvåtusennio

Hej!
Vaknade vid ungefär tolv och då var det dags för fotboll, har sett två elvamannamatcher på raken. Det blir lite småtråkigt när det inte händer så mycket i matchen, men med gott sällskap blir allt lättare :)
Har även kört en del bil idag, det är riktigt roligt! Men det kommer jag säkert inte tycka om någon månad, haha. Jag och Cissi planerar inför en liten roadtrip, men vi vet inte riktigt vart - det får vi ta då! Några förslag??
Imorgon är jag ledig - jag är arbetslös nu - så jag ska söka ett jobb samt ringa några samtal. Sen vid trettontiden ska jag möta upp Josefine för en runda på stan! Själv ska jag hålla mig borta från shoppingen för jag ska spara mig till Göteborg och samt att jag måste spara de sista slantarna.. Åker även ner till Marcus och Mia nästa helg, ska bli jätteroligt :D
Nu ska vi äta surströmming och det känns jävligt bra!
/C

1 kommentar:

josefine sa...

haparanda, umeå, sundsvall, skeå! ;D piteå, boden? ;) haha