lördag 15 augusti 2009

femtonde augusti tvåtusennio

Hej!

Fint väder idag, men man känner i luften att hösten är på g. Tråkigt. Iofs har jag inte varit ute nått idag men igår.. ;p som sagt, igår tog jag körkortet - på riktigt. Det kändes riktigt bra! Men samtidigt känns det: ska JAG ha körkort?! Så känner säkert alla, eller ja kanske inte riktigt alla, men nästan. i alla fall, så känns det jävligt roligt och det är sjukt kul att kunna köra bil själv utan att ha körskollärare eller handledare med i bilen .. :D Grattis till mig!

Jag fick förresten 433:- tillbaka på skatten ;) som jag ska hämta ut idag. jag måste leva på vatten & bröd de sista veckorna nu, om vi ska åka till göteborg.. hehe. Men det är bara cirka två veckor tills min lön kommer, sen har jag en till lön att vänta på också ;D låter bra!

förresten, när jag skaffar heltidsjobb.. då ska jag lägga undan från VARENDA lön och samla till att åka till USA. VEM hänger med? Los Angeles, there is - loveeee that city! (L)


/C

Inga kommentarer: