måndag 17 augusti 2009

sjuttonde augusti tvåtusennio

Hej!
varför vill jag alltid skriva 'augustio' när jag ska skriva min rubrik...? Nåja.
Idag vaknade jag efter elva någon gång och började städa mitt rum, samt dammsuga källaren. Cred, cred. Sen gjorde jag lunch och åkte in till stan där jag skulle fördriva en höstdag med Joss :). Hittade en maaaaassa kläder, men jag köpte ingenting, sparar mig till Göteborg! :D De finns säkert minst lika snygga kläder där. Joss hittade sig endel, bla en skitsnygg kofta. :) (Jag kanske snor den, vi får se...;)) Vi tog även en fika på Åhléns, jag tog en Daimbiskvi (what?! låter inte som carro-fika) som inte var så jättegod men dög. Sen fick man ta två glas cola för ett vilket jag tycker låter mycket bra i mina öron men inte lika bra för mina tänder.. nåja!
Sen åkte jag hem med bussen och det var varmt. Jag skulle inte ha tagit på mig höstjackan ändå. Förresten hittade jag en skitsnygg skjorta på barn-killavdelningen. Men det stod nå på ryggen vilket inte var så snyggt.. Men jag ska kolla lite mer på killavdelningarna när jag är på stan, för det finns riktigt snygga kläder där om man har tur.. :) Förresten, ikväll byter jag nog till blogg.se - men jag säger till så ni kan följa med ..!:D
/C

1 kommentar:

josefine sa...

Hands OFF! min kofta <3 rör och du dör ;););)