onsdag 12 augusti 2009

tolfte augusti tvåtusennio

Hej!
Igår kom Ida till mig på jobbet då jag hade stängning och fikade, det åskade helt mycket så det var lite kusligt men ändå roligt! I alla fall så skulle vi ta bussen när det var uppehåll i regnet, men bussen kom aldrig så vi fick skjuts som tur var! I alla fall, vi åkte hem hit och såg på film och åt chips & popcorn : ). Sen såg vi såklart paradise hotel, ett måste på vardagar!
I morse vaknade jag vid nio för jag hade en arbetsintervju, den gick bra. Sen gick vi upp och funderade på att åka till Piteå för att bada där, men det blev så hastigt och nästan ingen kunde följa så vi ska nog ta det nästa vecka i stället! Vill ni följa med får ni fråga :D Jag åkte i alla fall in med Hanna och Henny till stan för en snabb shoppingrunda och fika. Jag fick med mig två böcker av Sophie Kinsella. Den sista i shopaholic-serien samt en annan som hette typ Mina hemligheter. Hoppas den är rolig!
Ikväll blir det att åka till Cissi, tror vi ska se en shopaholics bekännelser för den kommer ut på DVD ikväll! Har sett den på bio men kommer typ inte ihåg någonting!! Nåja, det får bli så.
/C

1 kommentar:

MalinN sa...

Mina hemligheter är grymt bra! :D jag har den!