onsdag 5 augusti 2009

5 augusti 2009

Hej!

Jobbade mellan elva och femton idag, ett skönt pass. Men idag var det aningen mer händelsefullt än andra dagar - jag agerade nämligen brandman (eller brandkvinna kanske det heter) och släckte en brand. Jag fick en utmärkelse som dagens hjälte och fick 10.000 kronor! Otroligt, va?


Jo, det är otroligt för det är inte sant. Men jag släckte en rykande papperskorg faktiskt. Det hade faktiskt kunna sätta hela stormarknaden i lågor om det hade fått fortsätta brinna, så lite stolt är jag ändå ;)

Förresten, jag har TELIA som abonnemang på min mobil. Den här tjejen, Julia, är expert på att glömma det. Hon har ringt och pladdrat på och sen när jag säger att jag har Telia så säger hon "Hejdå!" och lägger på. Så nu, mina vänner, säger jag det en gång för alla för från och med nu ska jag börja svara i telefonen när det ringer, oavsett abonnemang ;) Jag lägger alltid på och ringer upp, men mina telefonräkningar blir väl inte så mycket bättre av det, så.

Det är jättefint väder här i Luleå, så snart ska jag ut till en ö i skärgården och äta middag - perfekt! Senare ikväll kommer Cissi, ska bli skitkul :D
/C

1 kommentar:

josefine sa...

HELT RÄTT CARRO! jag är typ skyldig dig flera miljoner... haha ;>