lördag 8 augusti 2009

åttonde augusti tvåtusennio

Hej!
Jag och Ida har varit och ätit på Waldorf idag, jävligt spontant så där :) Tänkte först dra en sushibar igen men eftersom jag åt där igår kändes det inte så lockande. Vi satt på deras utebalkong och det var väldigt nice väder! ^^ Det var trevligt och inte så värst dyrt - åt det jag alltid gör - biff med bambuskott och champinjoner. Väldigt gott! Sen tänkte jag gå hem men då fick jag skjuts över sjön med båt, så den resan gick bra mycket fortare än vad det var tänkt! Idag har dagen på jobbet gått vääldigt fort och stängningen har aldrig gått så fort förut! Imorgon har jag öppningen, skönt att jag får sluta lite tidigare då. har även öppning på måndag, det kändes lite jobbigare men det går ändå alltid bra!
Ikväll blir det nog bara godis och TV tror jag. Det finns inte så mycket annat som lockar när jag är så trött som jag är!
Jag på Luleåkalaset

/C

Inga kommentarer: